Akkurat nå, i hagen min og langs de stier som jeg ellers ferdes på.

tirsdag 5. juli 2011

Rødmende rips og roser i flor

Som jeg skrev i innlegget foran her; borte bra men hjemme best. Og noe av det beste ved å være hjemme igjen er å kunne rusle ut, og rundt i egen hage, og se på alt som har skjedd mens jeg har vært borte. Som rosene som nå er utsprunget og ripsen som modnes!

Og ja, gresset var blitt høyt og ugresset jeg så fint hadde luket bort er nå på full fart tilbake.... Men det blir en annen historie! Godt å føle at det er bruk for en;)




En stor takk til mine gode hjelpere som har vannet i drivhus og krukker mens jeg var på ferie!

3 kommentarer:

stallnilsen sa...

Borte bra men hjemme best, det har du helt rett i, det e godt og reise bort noen dager, men man skal ikke være lenge borte, før man savner hjemme :O)
Nydelige bilder, ha en fin kveld, hilsen Lisbeth :O)

Unknown sa...

Ramla innom gjennom Helenes hage ;D.Ja det er godt å komme hjem igjenn til skvalderkål og annet ugress ;D
Ripsen er grønn og rosene er bare knopper her enno,men det blir vel snart.
Legger meg til hos deg ;)

Haldorsdatter sa...

Hei igjen:-) ser at kommentaten min ikke er kommet med. Du tar noen fantastiske bilder :-) Lurte på hvilket kamera du brukte.

Haldorsdatter