Akkurat nå, i hagen min og langs de stier som jeg ellers ferdes på.

fredag 27. mai 2011

Vil du låne et par eventyrbriller?

"Ta på deg eventyrbriller, og se og se..." lyder teksten i en sang fra barne-tv den gang jeg var liten, på 70-tallet. Nå er jeg stor! Men eventyrbrillene, ja de har jeg enda. Lurer du på hva man kan se med slike på nesen?


Bli med meg en liten tur i hagen min da vel, så får du vite det.



Å sette på seg eventyrbriller handler om å stoppe opp, ta deg tid til å se deg om, oppdage, granske, undre og beundre.

Ha en fin frodig fargerik god dag alle hagevenner!

11 kommentarer:

Helene Orskaug sa...

Ja visst var det frodig og fint! Hadde kanskje ikke vært det samme uten eventyrbrillene? :o)


Fin fredag til deg!
Heleneklem

Unknown sa...

Mmmmm, minner meg om ei barnebok jeg leste som lita. Duggdråper på grønne blader. *sukk*

Haldorsdatter sa...

Fantastisk blogg du har. Titter innom deg igjen. Du er en av de bloggene jeg vil følge.
Haldorsdatter

Mom`s garden sa...

Så nydelig....ja tenk at grønne vekster også kan være så vakkre. Flott med de regndråpene som hviler på bladene.
Du lager alltid hyggelig stemning på din blogg, absulutt en av mine favoritter.

Ønsker deg en kjempefin helg, nyt den. Takk for koselig kommentar hos meg

Klemmer

Underberget sa...

VAKKERT!! Er veldig glad i grønt, det finnes så mange fine nyanser i den fargen. Virker både beroligende og oppkvikkende på meg.
Ønsker deg en fin helgestart!

Unknown sa...

Så fine bilder av grønne planter.
Jeg kan ikke hjelpe deg med navnet på den hvite som du lurte på,men jeg spør i neste blogg så får vi nok svar haha ja det er så mange som kan så mye og gjerne deler det.
Ha en fin helg Marit.

Vibe sa...

Hyggeligt at møde dig, du får det hele til at se sjovt og hyggeligt ud. Skønne misser og høns. Giver en dejlig landlig følelse

heidi sitt ♥ sa...

Hei og god helg. Jeg fant noe du må sjekke ut. Husregler for katter, hos Fossestua.blogspot.com. Det er noe for deg, tenker jeg!!

Lene sa...

Så mange stilige struktirer og et flott fargespill!

Wenche sa...

Skjønnt :0)

Clinton sa...

Er du i finanskrisen, leter du etter penger til å starte din egen virksomhet eller betale regninger ?, Vi er alle typer lån til lav rente på 2%. Søk nå via e-post til: (TRUSTLOAN88@GMAIL.COM) eller WhatsApp Us på +1 443 281 3404