Akkurat nå, i hagen min og langs de stier som jeg ellers ferdes på.

mandag 26. september 2011

Mandagstema uke 39

Nok en morsom fotoufordring hos Helene med bloggen Alt som er vakkert. Dagens tema er TREVERK. Her er mitt bidrag.

Et, om ikke gammelt så i hvertfall værbitt, bord som jeg kom over da jeg var fjelltur for et par uker siden.

Jeg synes at slikt værbehandlet treverk blir så rustikk og flott! Dette bordet kunne jeg tenke meg  å eid. Hadde vært et spennende intreriørinnslag i heimen, ute eller inne.

Flere bidrag kan du se her.

Ha en god uke.

16 kommentarer:

Eli og Bella blogg sa...

Flott bilde, ja, det hadde vært et spennende interiørinnslag i heimen

Mandy Lou sa...

Så enkelt og fint dette var!

Lena sa...

Jättevacker bild!

Pialotta sa...

Riktigt nära.. riktigt vackert med trämaterial.. Bilden så skön :)

SigridfraEnget sa...

Det er noe eget med slitt tre...

Annemor sa...

Flotte bord i et bord.
Takk for bildet.

Ha en fin mandag

Leonora sa...

Nydelig! Jeg liker og slik gammelt slitt, utrolig vakre farger og tekstur. God mandag til deg!

Melusine sa...

Gammelt treverk er flott!

lavendel mio sa...

Vakkert!!
Kunne tenkt meg en palle med slitte/værbitte bord:)
Ha en fin uke, klem Hanne

Torunn sa...

Tusen takk for hyggelig kommentar i bloggen min, det er jo så koselig. Og takk for at du ble en følger av bloggen min..stas :))
Bilde av treverk var også fint, her var det kontraster og nyanser.

Helene Orskaug sa...

Fasinerende og flott! Jeg har også snasen for dette grå, slitte treverket:o)

Ha en trivelig ettermiddag!
'Heleneklem

stallnilsen sa...

Ja, det er noe eget ved gammelt treverk, fint bilde, ha en fin mandag, hilsen Lisbeth :D

Vilt og vakkert sa...

Heisann!

Nydelig gråna og mosebelagt treverk som bærer i seg en historie ;:OD)

Gitte sa...

Jeg synes også at vejrbidt træværk er super flot. Teaktræ får en flot grålig nuance, når det ikke blive behandlet, men det er ikke alle folk der kan lide det. Tak for din søde kommentar på MORGENSTEMNING. Godt "skudt"... *KLEM*

Lene sa...

Treverk blir veldig stilig når vær og vind har fått jobbe litt med det :)

Mariane sa...

Et træ som har været ude i vejr og vind har fået en patina som ikke selv en god maler kan gøre .. Flot flot billede