Akkurat nå, i hagen min og langs de stier som jeg ellers ferdes på.

torsdag 13. oktober 2011

Etterlysning! Noen som kan hjelpe?

Her i huset arrangeres fra tid til annen saft- eller teselskap, på ekte barnevis. Det dekkes pent til gjestene med favoritt-koppestellet av porselen.

I går utartet selskapet seg, og en av gjestene var så uheldig komme til å slå hanken av ene koppen. Aj aj aj...et rent uhell selvsagt. Men til stor fortvilelse for vertinnen, og eieren, av dette søte koppestellet.




Koppestellet er kjært fordi det er en gave fra en kusine. Vi vet dessverre ikke hvor det er å få tak i. Står ikke et eneste merke noe sted. Det er kjøpt på en netthandel for par år siden.
Så da tenkte jeg at jeg ville prøve meg her, hos dere lesere. Blogglandia kan jo brukes til så mangt!

Kanskje noen av dere der ute vet hvilken forretning man kan få kjøpt makent servise? Eller like bra, kanskje har du en slik kopp å selge meg? Da vet jeg om noen som ville blitt hoppende glad!

2 kommentarer:

Seraphinas Phantasie sa...

What a wonderful cup. A very special form, but so lovely.
Have a nice day.

Anonym sa...

Å, så trist, men det er jo kjekt at det blir brukt, da.
Det var et kjempesøtt servise og jeg håper det er noen som kan hjelpe dere med deler...
Ha en nydelig kveld.
Klem fra Ingunn :)