Akkurat nå, i hagen min og langs de stier som jeg ellers ferdes på.

mandag 4. juli 2011

Kalimera og velkommen til meg!

Her er glimt fra det som har vært mine greske dager i to uker nå. Kom hjem i går. Det har vært masse sol og bad hver dag. Varmt, fine opplevelser, blitt kjent med nye hyggelige mennesker, mye deilig mat og godt å leve. Men jeg opprettholder likevel påstanden om at borte bra men hjemme best.


Jeg hadde planer om å blogge i ferien.  Men det skulle vise seg å være litt ugreit med internettoppkoblingen, derfor ble det brått stille her fra Den Hemmelige Hagen til Ingrid Andrea. Men, veldig kjekt å se så mange likevel har lagt igjen kommentarer, tusen takk for det :)) Når tiden gir meg anledning til det ser jeg fram til å ta runden rundt å titte innom dere alle!
Gledelig er det også å se at jeg har fått nye følgere mens jeg har vært borte. Velkommen til

Lene
(kunne ikke se noen kobling til deg Lene på profilen din?)

Ha en deilig sommerdag alle sammen!

4 kommentarer:

Helene Orskaug sa...

Så flotte feriebilder! Ser fantastisk ut! Velkommen hjem til Gamlelandet, og kos deg videre i ferien:o)

Heleneklem

Underberget sa...

Velkommen tilbake! Høres ut som du har hatt en herlig ferie, med sol og bading. I morgen stikker jeg av gårde, men bare til Sverige. Håper det blir litt sol og bad på oss også:-p

Ralline sa...

Sikke dejlige billeder fra Grækenland. Der er så skønt. Flotte billeder

Lene sa...

Velkommen hjem igjen.
Tenker det er en del i hagen som du må kaste deg over også, så ikke bare bare å komme hjem fra ferietur? ;)
Det så veldig fristende ut å ta seg en tur selv, når du deler så fine bilder.
Var det meg du tenkte på? Har prøvd å trykke på noe inne på profilen min nå. Så du kan ev. se om det fungerer nå?
Klem Lene