Akkurat nå, i hagen min og langs de stier som jeg ellers ferdes på.

søndag 19. juni 2011

Because you are beautiful...!

Flere av peonene er på hell. Da tar jeg runden rundt og klipper av blomstene som er i ferd med å kollapse. Ellers er det et så trist syn når kronbladene faller av. Jeg samlet sammen en favn med blomster, forviget dem med kameraet, og så i komposten med de. Takk for gleden dere har gitt meg! Og selv om de er ferdige for i sommer så kan jeg likevel nyte synet av dem her. Det kan du også om du vil.





Have a nice day!

16 kommentarer:

Helene Orskaug sa...

Så nydelige bilder!! Elsker peonbildene dine:o)

Ha en super ferie:o)

Heleneklem

Kari sa...

Nydelig- finnes ikke vakrere blomster enn pioner :)
Jeg venter ennå på mine, blomstrer visst litt seinere her hos meg. Ha en fin kveld. :)

Haldorsdatter sa...

Åååå, tenkt at en blomst kan være så perfekt!

Haldorsdatter

Snäckskalsdalen. sa...

Helt otroliga blommor är det!
Agneta kram

bentetove sa...

Så flotte pioner!
Må bare nytes ja:))

Hage foto og natur sa...

Så nydelige peoner!
Her er det villtulipan som gledet meg med blomster!
Jeg gleder meg de som står i knopp, snart åpner seg!
Ha en fin ny uke!
klem fra Jorunn

Torill sa...

Heisan. Det var ein fin måte å avslutte peonbløminga på. Gleder meg til eg har så mange blomer å klippa av. Flotte bilder. Takk for titten.

lavendel mio sa...

Hei
Så nydelig med en stor haug med peon, dette var flott!!
Har ikke hatt hjerte til å ta mine enda jeg.
Kan du sende meg adressen din, så jeg får sendt pakken til deg.
Du kan sende den på kommentar hos meg eller til
lavendelmio@hotmail.no.
Klem Hanne

Underberget sa...

For en fantastisk samling med peoner! Vakkert, vakkert, vakkert....!!

Anne sa...

Først av alt..tusen takk for en skjønn velkomst hilsen til Den hemmelige hagen..her trives jeg SÅ godt..musikken..de nydelige bildene og alt hva du skriver..
det er som jeg følger deg rundt omkring i din vakre hage♥
Drømmer meg helt bort i de vakre peonene...nyyydelige bilder!
Klem Anne

Rita sa...

Du verden! Jeg tror det vil gå mange år før jeg har råd til å klippe av peonene mens de ennå er i blomst. Egentlig har jeg kjøpt planter som jeg tenker egner seg til å klippe og ta inn, men så langt har jeg ikke hatt hjerte til å gjøre annet enn å la dem blomstre ute. Men så er hagen min bare ett år gammel . . . . Fin Blogg forresten. Hvordan lager du toppmenyen? Ha en fortsatt god helg. Rita

Anonym sa...

Så nydelige peoner, dette var vakkert!
Nyter synet av de vakre peonene dine, mine ville ikke blomstre i år.
Ønsker deg en fin uke.
Klem fra Mio

Kleppanrova.com sa...

Så flotte peoner har jeg hagen full av også, de er så vakkre. Men de er på hell og rosene og georginene overtar.
Legger meg til som følger hos deg, da jeg ser vi er opptatt og glad i mye av det samme, hage og vakre ting osv osv

Marie sa...

Å så skjønne peoner!!!

♥ Stines hverdag sa...

Ja, jeg nyter :) Peoner er vakre!

Ingrid Andrea sa...

Tusen takk alle sammen for hyggelige ord. Og velkommen til nye følgere! Også det på en blogg som har ligget "død" i to uker...Jeg hadde planer om å blogge fra ferie men skulle vise seg ikke la seg så enkelt gjøre. Derfor har det vært stille fra min kant. Beklager min plutselige taushet;) Men nå er jeg tilbake! Og gleder meg til titte innom dere alle :))

Klem fra Ingrid Andrea