Akkurat nå, i hagen min og langs de stier som jeg ellers ferdes på.

tirsdag 27. september 2011

En semptemberdag i hagen

 Hei Storepus. Hva ser du på?

"Jeg ser på litt av hvert. Alt og ingenting. På gresset som gror...."


"Jeg ser på den gamle jordbærtønnen, som er i ferd med å gå over i historien..."

"...på irrgrønne detaljer...Tidens tann som gjør sitt..."

"...nostalgi..."



"Mest av alt, så tar jeg livet med ro...og lar bartene gro. Men, oj så trøtt jeg ble...må visst ligge ned litt jeg".

Nok en nydelig høstdag har vi hatt her på Østlandet. Solskinn.
Håper det har vært en fin dag hos deg også.

"Sol i hjertet. Sol i sinnet"

♪♫♪

4 kommentarer:

theromanticrose sa...

Dolci immagini insieme al gatto!Baci,Rosetta

Unknown sa...

Likte godt det store gresset,og pus såklart ;)
Her har det regnet godt i noen dager,men det ble opphold på ettermiddagen.Spent på om dagen i morgen blir våt eller tørr :)

Anonym sa...

Så flotte bilder! Skjønner godt pus koser seg og nyter dagen! Klem :)

Bøllemamma sa...

Så masse flotte gress du har funnet. Liker gress. Og starr :)