Akkurat nå, i hagen min og langs de stier som jeg ellers ferdes på.

søndag 19. februar 2012

Jeg vil ha en liten hund!

"...voff! voff! Jeg drømmer om hunden, hver dag, hvert sekund. Jeg vil ha en liten hund" 

Denne drømmen har jeg hatt i flere år...og nå er den sterkere enn noen sinne...

...om en Cocker Spaniel. Engelsk sådan. 

I drømmen ser den slik ut...                  
...eller slik som en av disse søtnosene. Ps! alle bildene her er hentet fra utenlandske nettsider.

 
Hmmmm....Men du, hvis det er slik at man lever bare en gang...? Ja, da bør jeg vel gjøre noe med drømmen min...

Hørte du? "En god idè!" sa han.

11 kommentarer:

Unknown sa...

Å så søte , å ha hund er godt for alt. Voff Voff.

Marit.

Inger Marie sa...

Jaaa...sier jeg...ønsker du deg hund..så gjør det!
Med nesten 13år sammen med min Labrador/Rottweiler...så kan jeg virkelig si at det beriker livet:))
Men det er litt jobb og mye ansvar...og myyye glede:))

Takk for din herlige kommentar...glad:))

stallnilsen sa...

Følg drømmen din <3 , dyrene gir oss så masse glede og kjærlighet.

***

Ha en fin søndag, hilsen Lisbeth

Gitte sa...

Gør det...du vil ikke fortryde et sekund. En ven for livet. En skøn aften til dig...knus

Valmueplassen sa...

Cocker er utrolig nydelige hunder, med verdens mest snille øyne.
Vi har hatt hund et år nå,
og er sååå glad for valget.
Hun er verdens skjønneste beste venn, en Bichon Havanaise.
Du kommer aldri til å angre.
Lykke til!
Klem

Tins roser sa...

En hund kan være helt topp, men man blir jo veeeldig bundet da Ingrid...
Mannen min har hatt en del hunder, men
etter at de enten ble syke eller døde,
nøyer han seg med kattene mine. Du har vel en du også? Kos deg med den du...

Ingvild sa...

Så klart du må skaffe deg en hund- ikke la det bli med drømmen :) det er mye arbeid den første tiden, men også mye glede! Bruk tiden til å lære den akkurat så mye lydighet som den trenger å ha ,for at dere ska ha et godt hundeliv sammen- da blir de neste årene en ren fornøyelse :)))) Gå på kurs hos de beste, det har du igjen for i mange år framover- alle elsker veloppdragne , lykkelige hunder som er trygge på seg selv og omgivelsene sine. De kan være med deg overalt og er alltid velkomne :))) Jeg holder på å oppdra hund nr 4 , så det blir lite bloggetid om dagen- he he;)

Ingvild sa...

Så klart du må skaffe deg en hund- ikke la det bli med drømmen :) det er mye arbeid den første tiden, men også mye glede! Bruk tiden til å lære den akkurat så mye lydighet som den trenger å ha ,for at dere ska ha et godt hundeliv sammen- da blir de neste årene en ren fornøyelse :)))) Gå på kurs hos de beste, det har du igjen for i mange år framover- alle elsker veloppdragne , lykkelige hunder som er trygge på seg selv og omgivelsene sine. De kan være med deg overalt og er alltid velkomne :))) Jeg holder på å oppdra hund nr 4 , så det blir lite bloggetid om dagen- he he;)

Black Iris sa...

Drömmar är till för att uppfyllas, så visst ska du ha en sån söting.

Maidi

Berit sa...

Nei, men, så søt. Klart du må ha en sånn. Man lever bare en gang er det noe som heter :)

Anonym sa...

Voff!
Jeg ønsker meg veldig en liten kusine, altså! Har en cocker-onkel som ligner veldig på det øverste bildet der, bare litt mørkere i pelsen (omtrent som meg selv), og vi er ordentlig gode venner :-)
Suss i øret fra Sniff!