Akkurat nå, i hagen min og langs de stier som jeg ellers ferdes på.

torsdag 8. desember 2011

Pakke i posten!

Som den heldige vinner av Giveaway på den superkoselige bloggen til Fru Underberget fikk jeg i går pakke i posten!


Inni konvolutten fant jeg en innpakket gave i papir med koselig nostalgisk julemotiv og et søtt hjerte med personlig hilsen fra Berit.

Da jeg pakket opp fant jeg enda to søte pakker! Og med nok et nydelig kort, laget av Fru Kreative Berit selv er jeg ganske så sikker på. For hvis du kikker inn  her på bloggen hennes ser du flere fine kort hun har laget.

Og inni pakkene var det...

Tre riktig gamle nøkler, og et gammelt kart over Jotunheimen! Jeg er så glad i nostalgi, så dette er midt i blinken for meg. Kartet har jeg planer om å få rammet inn, og henge opp i kjellerstuen vår, som vi holder på å pusse opp. Og nøklene er allerede på pynteplass for gamle saker og ting jeg liker å ha framme.

Tusen hjertelig takk Berit for den fine gaven!

3 kommentarer:

theromanticrose sa...

Bellissime cose,ciao,Rosetta

Vores have sa...

Hej Ingrid.
Tillykke med din præmie.
Tak for kommentaren på min blog.Ønsker dig en god fredag.
Knus Hanne Bente ♥

Helene Orskaug sa...

Grattis med flott gave!!

God helg!
Heleneklemmer