Akkurat nå, i hagen min og langs de stier som jeg ellers ferdes på.

torsdag 1. desember 2011

En koselig ventetid

Da er den her. Julemåneden! Ønsker deg en trivelig førjulstid med masse kos, lys og varme sammen med de du er glad i.

Det var han her som spiste opp epletreet mitt forrige vinter. Nå håper jeg bare han har annet for seg i år, enn å gange rundt i hagen min.

Da får jeg vel kanskje bestemme meg snart, for hva og hvor mange slag jeg skal bake til jul. Kan hende jeg vil prøve meg på siruppsnipper, for kjøpte på loppis i høst så fin trinse til skjære ut med. Vips! Så ruter den opp snipp etter snipp i èn vending:)

Hva skal du bake?

5 kommentarer:

Underberget sa...

Hei Ingrid Andrea! Du er trukket ut som en av vinnerne på min give-away. Gratulerer!! Trenger postadressen din :-)

Torunn sa...

Den var jo veldig søt da Ingrid Andra, men skjønner at det ikke er så morsomt at den spiser opp trærne deres :-) Jeg er ingen sju-slag-bakemester, men ungene liker veldig godt krumkaker så det blir nok litt av det og noe annet godt. Ha en flott advent tid.

Inger Marie sa...

Hei:)
Søt den karen der...men tar seg best ut i skogen...:)
JAAA...jeg skal bake...dvs har baket i dag...småkaker.Det var et så forrykende vær idag så da passet det veldig godt med bakedag:)
Her i huset blir ikke småkaker gamle...vi elsker småkaker:))
Men det blir ulike hvert år:)
Ønsker deg en fin 1.des.kveld:)

Annemor sa...

Har du sånn også?
Vi har syv, men de kommer ikke alle på en gang.
Her får de gnage så mye de vil :-)
Og så får de mat.
Ha en fin helg.

stardust sa...

Han er så søt! Julen er ikke min kulturelle bakgrunn, men jeg elsker julestemning, gi og dele, varmen av familien sammen, kjærlighet og tilgivelse ... skjønt Jul i Japan er veldig kommersialisert. Ønsk deg lykkelig pre-julen.

Takk for ditt besøk. Jeg forstår ikke språket, så jeg brukte Google Translator.

Hilsen fra Japan
Yoko