Akkurat nå, i hagen min og langs de stier som jeg ellers ferdes på.

torsdag 24. november 2011

"Ka sku vi ha gjort uten havet??"

"Sku vi bært båtan?!" Og hva skal man gjøre uten strøm på kameraet? Skal man tegne bildene da eller?!


Du fortsår, jeg ble en smule oppgitt her fordi jeg ikke fikk ladet batteriene mine. Batteriet til kameraet, for å være mer presis. Den laderen hadde nemmelig bestemt seg for å slutte å virke. Sånt er irriterende. Ting som ikke virker som de skal, og når de skal! Inget kamera, neivel. Da får jeg vel tegne da....
 
Men bare inntil videre. Ny lader er bestilt. Og den er sendt.
Og kommer med posten...
allerede i morgen!

3 kommentarer:

Helene Orskaug sa...

Kjedelig, det der... men du er jo jammen meg like flink til å tegne, som du er til å ta bilder;o)

Go' Frædda'

Heleneklem

Laura sa...

Håper du får laderen fort hjem til deg. Ha en kjempefin helg :) klem

November- symra sa...

Fin erstatning! Gjerne flere muntre tegninger!