Akkurat nå, i hagen min og langs de stier som jeg ellers ferdes på.

tirsdag 8. november 2011

Hjertegode votter

Koser meg med strikketøy i kveld. Et par votter er straks klare. Bare strikke en tommel på hver, også feste tråder såklart. Vips! Så slipper noen å fryse på hendene.


Å holde på med håndarbeid er koselig synes jeg. Jeg liker å bruke hendene mine. Å lage ting har jeg alltid syntes er moro. Høst og vinter er for meg en særs kreativ periode. Jeg har mange planer, nesten så det blir vanskelig å holde på med en ting før jeg vil begynne på neste prosjekt:)

Om du også vil strikke hjertegode votter, da finner du oppskriften i Votteboken 2 av Lillill Thuve.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Oi, så fine votter! Du er virkelig flink til alt mulig du :-) Har lyst til å prøve meg på noen sånne jeg også, men så har jeg litt for mange uferdige prosjekter liggende...må nok gjøre meg ferdig med ett eller to av dem først. Men takk for tips om votteboka, skal jammen spørre etter den på biblioteket!
Klem, KristinB

Mandelhjärta sa...

Så flink du er! :)
Vottene ser herlige ut!
Flott julegavetips til de hendige.
Håndarbeid av ymse slag er veldig trivelig, synes jeg også.
Ha en fin dag!