Akkurat nå, i hagen min og langs de stier som jeg ellers ferdes på.

søndag 4. september 2011

Moments of magic in my garden today


Tar på meg eventyrbrillene  mine og går tett på en liten del av hagen. Kom, bli med å se.
Fjelleiner 'Bukken Bruse' (Juniperus communis )

'Bukken Bruse'

Furu (Pinus sylvestris)

Kinasøte (Gentiana sino-ornata 'Blauer Zwerg')

Var nok for sent ute med Ringblomst-sådden i år...

Ugress, hvet ikke hva, men pen stå den der nå...

Floks (Phlox)

Usikker på det fullstendige latinske navnet

I just love this color

5 kommentarer:

stallnilsen sa...

Nydelig hage har du, takk for omvisningen,

Hilsen Lisbeth ;O)

Linda sa...

Elsker hagevandring, tusen takk for at jeg fikk være med på din:)

Anonym sa...

Nydelig hage - nydelige farger - nydelige bilder!
:-) KristinB

Anne sa...

Tusen takk for hagevandringen i din flotte hage..her drømmer jeg meg helt bort.
Lekre farger,fine sammensetninger og flotte bilder!
En fin ny uke ønskes deg !
klem Anne

Helene Orskaug sa...

Takk for turen! Det er alltid like koselig å vandre i hagen din! Masse flotte bilder du viser:o)

Heleneklem