Akkurat nå, i hagen min og langs de stier som jeg ellers ferdes på.

søndag 25. september 2011

God morgen!

Hos  Helene med bloggen Alt som er vakkert går i helgen fotoutfordringen MORGENSTEMNING # 6. Passer jo fint for meg som leker meg med mitt nye kamera;) Her er mitt bidrag, knipset i dag, en herlig høstmorgen her på Østlandet.


Med dette ønskes alle mine lesere en riktig god morgen, og en trivelig søndag!
Og lykke til til de norske gutta som sykler VM i København i dag.
Flere morgenbidrag kan du se her.

8 kommentarer:

Bente sa...

God morgen! :-)
Nydelig bilde. Fanger en høstmorgen.
Ha fin søndag :-)

Annemor sa...

God søndagsmorgen til deg.
Vakkert blad og minner om høst og løvhauger og barn som leker.
Takk skal du ha.

Ha en vakker søndag

Haldorsdatter sa...

Utrolig, et fantastik bilde. Det er som jeg kan kjenne den skarpe morgen-høst-luften ved å se på bilde.
Ønsker deg en fin dag videre.

Haldorsdatter

Laura sa...

Hei og hopp :)
Kjempefint bilde, selv om det er et høstbilde, så kan det minne om noe på havets bunn :)
Moro med kamera ja? :)
Ha en fortsatt fin dag!

Torunn sa...

For en nydelig farge og et flott bilde.

Gitte sa...

Skønne røde farver...flot billede ;-)

Helene Orskaug sa...

Fantastiske farger! Og gratulerer med nytt kamera! Ser ut som om det fungerer utmerket! Men så er du da også en dyktig fotograf:o)

Heleneklem

Anonym sa...

How beautiful!
Love that colour!!!
greatings from Germany
Ulrike