Akkurat nå, i hagen min og langs de stier som jeg ellers ferdes på.

lørdag 26. mars 2011

Siste lørdag i mars

Utsyrt med rake og spade har jeg i dag jeg hjulpet sola i sitt arbeid med å smelte snøen :) Så i løpet av dagen har det blitt flere bare flekker i gården her. Det er tungt å skuffe snø, så en pust i bakken måtte jeg jo ha.

Jeg fant en frosk! Stakkar han ble glemt i opprydningen i høst han, og har mått tilbringe en lang og kald vinter utendørs...og det bærer han preg av, for han har fått noen riper i lakken. Men hummøret har han i hvertfall bevart :)
I natt stiller vi klokka til sommertid! Husk på det :)
Deilige lørdag.
Her blir det fotball på tv'n (sukk) og indisk (nam) på menyen.
Ønsker deg en fortreffelig lørdagskveld!

1 kommentar:

heidi sitt ♥ sa...

Så kule støvler du har, da ") Godt å se snøen forsvinner. Hjelper til litt, jeg også.