Akkurat nå, i hagen min og langs de stier som jeg ellers ferdes på.

mandag 18. juli 2011

På semester i Sverige

Vel tilbake i heimen. Jeg kan med takknemmelighet se tilbake på en innholdsrik ferie med reiser i hjem- og utland. Nå sist, flotte dager ved (samt en liten tur utpå) Vänern  på et idyllisk landsted i Värmlands län .

Vänern er som kjent Sveriges største innsjø. Og har du ikke sett den med egne øyne, kan man for å få et inntrykk av hvor stort dette vannet er, tenke seg Mjøsa som en liten pytt i forhold. Utpå sjøen kan man knapt skimte land, men se tydelig jordbuen i horisonten. Et mektig syn.






Tusen takk til til våre rause venner som la alt så fint til rette for gode dager med alle tiders hus- og hjerterom!
♥ ♥ ♥

4 kommentarer:

Underberget sa...

Velkommen hjem fra ferien! Vi var også i Sverige men det eneste jeg fikk av Vänern var en liten båtbusstur i Karlstad:-D

Unknown sa...

Flotte bilder ,ha fortsatt god tur og sommer ,Marit.

Anonym sa...

Velkommen hjem fra semester :-) For noen nydelige stemningsbilder! Sverige er undervurdert som ferieland, spør du meg. Vi holder på å lage utestue, og når den er ferdig må dere komme på hagebesøk til oss :-D
Klem fra Kristin, Are hilser også.

Ingrid Andrea sa...

Takk skal dere ha alle sammen:) Og så koselig det var å se deg her inne Kristin :)) JA vi kommer gjerne! bare gi et vink :))) hilse tilbake da

...og helt enig. Sverige er undervurdert som ferieland, det er helt sikkert...så koselig med alle røde stuene, ventet å se Emil på et hvert hjørne;) vakkert kulturlandskap, innland og kyst. Og snille priser:) Så dit reiser vi gjerne igjen.

Klem fra Ingrid Andrea