Akkurat nå, i hagen min og langs de stier som jeg ellers ferdes på.

mandag 6. juni 2011

Min grønne hverdag

Ukens Mandagstema inne hos Petunia er denne gang Grønn Hverdag. Som den ekte hage-entusiast jeg er, kunne jeg selvsagt valgt et bilde relatert til nettop det. Eller, jeg kunne laget "en greie" av ulike felt her i livet som jeg føler meg helt grønn på....som å skru sammen bilmotorer...regne kvantefysikk...eller danse med ulver!

Nei, jeg velger meg katten min, Storepus, jeg. Han er en forholdsvis enkel sjel. I hvertfall så lenge han får nok mat og kos. Attpåtil er han snill, klok, pusete og vakker.


Jeg slutter aldri å la meg fasinere og imponere av katten!
Storepus, med sine jadegrønne øyne, er en viktig del av min hverdag.

"For your eyes only...only for you..."

15 kommentarer:

Hannes hage sa...

For et fantastisk bilde, og for en nydelig katt. Mitt favoritt dyr:)

Anonym sa...

Det var et kjempenydelig bilde av intense grønne øyne på katten!:) Ønsker deg en kjempefin mandag, og ei kjempefin uke!:)

Inge sa...

Wauuu nogle flotte grønne øjne.. :-) smuk kat

Unknown sa...

Jeg må bare si det samme,,utrolig vakre øyne,,
Ha en fin dag, Marit.

SigridfraEnget sa...

Grønne øyne,- nesten, men bare nesten, som mine... ;-)

Helene Orskaug sa...

Flott øyefarge på Storepus, Ja! Katten min har mer gult i sine..ikke så fint, men han er nå søt lell;o)

Heleneklem

Anonym sa...

En underbar och mycket fin bild på din fina kissekatt!
Ha en bra dag!

Lena Abrahamsson sa...

Fin bild på kattögonen, en riktigt bra tolkning av temat. Katter blir oftast bra på bilder har jag märkt, i motsats till min Tollare...

Alvas Hobby og Garden Bird sa...

Så nydelig katt!!
Kan jo sjarmere hvem det skal være med de øynene...
Og mye vakkert fra hagen,herlige bilder:))

Fin kveld til deg!

Petunia sa...

Et liv uten kattene mine (og Jølle (hunden) og Luke (marsvinet), er ikke et fullverig liv for meg.
Nydelige katten din:)

Anonym sa...

Takk for kommentar hos mig. Jeg ved ikke hvad der er sket med din weblog-adresse, jeg var nødt til at ændre den. Måske har Petunia (Astri) allerede forklaret at du skal bruge det link (den adresse) som du får når du skriver innlegget.

Man kan også se på “location bar” eller “adresse-bjælke” – vet ikke hvad det hedder på Norsk.

Anonym sa...

Ja det er grønne øjne! et skønt billede af katten :)

Sissel sa...

Herlig bilde av en flott og stolt Storepus!
Klem Sissel

salige lavendel sa...

Det var noen aldeles nydelige grønne katteøyne!!

Malgorzata Ingstad sa...

Jeg skulle bare ønske at alle dyr i verden hadde noen som tilber dem, passer på dem og gir dem et godt liv. Katten din er vakker - enda jeg er hundemennesket!