Akkurat nå, i hagen min og langs de stier som jeg ellers ferdes på.

fredag 31. august 2012

Men sommeren regnet ikke bort!

Nå har det vært regn på denne bloggen siden juni, så nå tenkte jeg at det var på høy tid med et værskifte, samt et aldri så lite livstegn fra eieren av denne bloggen.
 
 
 
Det har vært en sommer som blandt annet har bydd på...
 
 
 ...feriekos, hagekos, borte, hjemme, by, land, fjell, strand, vann, skjærgård, vidde, skog....


Altså, jeg har siste par måneder vært svært så travelt opptatt med å ta for meg av det sommeren har bydd på...

Nå skal ta for meg av høsten.
Jeg lar plutselig høre fra meg igjen;)
 
GOD HELG!

 
 

4 kommentarer:

Turid sa...

Hyggelig at du er tilbake :)) Vi "sees" plutselig.....
Ønsker deg ei strålende fin helg.

stallnilsen sa...

Koselig og se dæ tilbake, sommeren skal ikke være bare data, man skal kose sæ med familie og venner regn eller sol :O)

Ha ei super helg,

klem fra Lisbeth <:)

Helene Orskaug sa...

Koselig at du er tilbake i Cyberspace;) Nydelig bilder du byr på, som alltid!!

Heleneklem

Anonym sa...

Koselig å lese litt her igjen :-) Kanskje snakkes vi om ikke så aaalt for lenge også? Tipper deres forskjellige oppstarter har medført minst like hektiske dager/uker som våre... Tida virkelig flyr og i helgene puster vi såvidt ut før det er påan igjen :-D Men nå bør det vel gå seg til litt snart! Hils dine, stor klem fra KristinB