Akkurat nå, i hagen min og langs de stier som jeg ellers ferdes på.

lørdag 7. januar 2012

Skistaver og garn

Noe nyttårsforsett har jeg ikke. Men jeg har satt meg som mål å få unna, om ikke hele, så store deler av "en haug med garn" og uferdige prosjekter som har hopet seg opp gjennom årenes løp.

Her kommer en liten statusrapport.


Tovede votter av Fritidsgarn ble jeg ferdige med i går.




Her er en vest jeg nettop har begynt på, islandsull, Lett Lopi.


Ute er naturen i løpet av natten blitt dekket av et tynt lag snø, og der rulles i skrivende stund store snøballer! Inne er det skipsort på rikskanalen og fyr på brasan. En behagelig lørdag.

4 kommentarer:

Olea sa...

hei :)
jeg har heller inggen spesielle nyttårsforsetter, men håper på å få gjort litt i huset i løpet av 2012, har en del små oppusningsting å gjøre.
god helg til deg!
klem :)

Żaneta sa...

Thank you very much! Your blog is beautiful too! Yours - Zaneta

Mandelhjärta sa...

Så flink du er til å strikke! :)
Det var lengesiden jeg hadde et strikketøy... Det er et veldig koselig og anpassningsbart håndarbeid. Man kan ha det med seg overalt - nesten.
Tusen takk for koselig hilsen hos meg! Setter stor pris på det. :)
God søndagskveld!

Tins roser sa...

Herlige votter...og islandsk ull er så utrolig varmt og lett! Du har så mye fin grafikk på bloggen din, som de søte fuglene til slutt her, er det noen side du kan henvise til? Jeg er litt nysgjerrig nå, merker jeg, :))

Klem fra meg til DEG!