Akkurat nå, i hagen min og langs de stier som jeg ellers ferdes på.

søndag 13. november 2011

Velkomsthilsen på en søndag # 9

"Jeg vil at folk skal føle seg velkomne her hos meg. Og jeg ønsker å gjøre litt stas ut av det å få ny følgere. Blest om bloggene deres fortjener dere virkelig! Derfor har jeg innført Velkomsthilsen på en søndag!


Som det ligger i ordene: hver søndag, så sant jeg har tilgang på nett, presenteres mine nye følgere ved at jeg lenker til bloggene. Litt reklame rett og slett. Slik får flere en mulighet til oppdage andres blogger. Slik skapes nettverk. Og nettop det er jo en stor del av gleden ved å blogge!"



Ingrid Andrea i Den Hemmelige Hagen

CameraCruise
Kristinamedtre
Ja, jag säger då det! (takk for hjelpen med koblingen Eva:)


Flere har spurt meg om man kan følge en blogg uten selv å ha blogg. Det kan du. Men først må du opprette en googleprofil. Om hvordan lage en slik profil kan du lese her.

3 kommentarer:

Wenche sa...

:0) Synes bloggen din er så koselig så har deg oppført p på siden min jeg ;0)

Eva Trillian sa...

Konstigt att jag inte hade någon koppling!
Här "bor" jag :-)
http://provtyckningar.blogspot.com/
Tack för varmt välkomnande!

Fru Vallmo sa...

Tack för dina fina ord inne hos mig!
Blir alltid så glad!
Önskar dig en finfin vecka!
Kram