Akkurat nå, i hagen min og langs de stier som jeg ellers ferdes på.

søndag 21. august 2011

PIF!

Nå er det kanskje noen som lurer på hva er det?? Da skal jeg fortelle deg det!
Pif er forkortelse for Pay It Forward

- du mottar én gave og gir én videre!

Illustrasjonsfoto.

 For noen uker siden deltok jeg på PIF'en til Lavendel Mio
Jeg hadde vinnerlykken på min side og ble trukket ut!
Og 23.juli kunne jeg hente en hyggelig overraskelse i posten. Hva heldige meg fikk kan du se her.

Nå er det min tur til å gi en gave videre! Kanskje til nettop deg?
For ordens skyld, det er ikke det som er avbildet her som er gaven. Nei, hva det er, vil jeg ikke røpe. Det lar jeg forbli en overraskelse;)

Slik er reglene:
"Gaven skal ikke overskride 100 kroner, det kan selvsagt være noe du har laget selv, men om det skal kjøpes, skal det ikke overskride hundrelappen, dette skal kun være en koselig liten oppmerksomhet i en travel hverdag".

Du som vinner må også sende PIF`en videre innen 30 dager fra du mottar gaven selv.
Alle som kommenterer dette innelgget er med i PIF'en min!
 Trekning onsdag 24.august. 

Ingen kommentarer: