Akkurat nå, i hagen min og langs de stier som jeg ellers ferdes på.

onsdag 8. juni 2011

Sommerhilsen i fra hagen

Fra og med i dag skal jeg  bli flinkere til å skrive velkomsthilsen til nye følgere her inne på min egen blogg også. Så jeg starter like her og nu!


Min nyeste følger er Fru. Underberget. Hjertelig velkommen skal du være. Jeg synes det er så trivelig, og spennende, å få nye bekjentskaper! Er også koselig med kommentarer, jeg setter stor pris på det, så tusen takk til dere som skriver til meg :0)

Tror nok blomstene mine trives om dagen. Regn og sol om hverandre. Godt og varmt, dag og natt :0)

Det er tre typer Iris i hagen min. Viste fram en type i går. Og her er en annen. Hva de heter de forskjellige vet jeg ikke. Denne Irisen her kommer fra min mormors hage.
Det blir masse solbær i år! Av bærene skal jeg lage syltetøy. Gleder meg. Det smaker herlig og for ikke glemme den gode duften det blir i huset av bærkokingen....mmmmm!
Da er den første peonen sprunget ut. Alldeles herlig duft! Synd jeg ikke kan dele den her med dere.
Flere peoner på full fart i å springe ut. Min yndlingsblomst. Derfor hadde jeg slike en gang i min brudebukett.

Hvilken er din yndlingsblomst?

God kveld til alle som titter innom.
~♥~

5 kommentarer:

Haldorsdatter sa...

Hmmm...hva er min ynglingsblomst....den må jeg tenke på litt....det er jo så mange å velge mellom....

Hyggelig det du skal gjøre, å hilse nye bloggvenner velkommen :-) Den likte jeg.

Haldorsdatter.

Ingvild sa...

det er deilig med peoner i hagen, men siden jeg har blitt fortalt at de er så vanskelige å få til ,har jeg liksom aldri gått igang... holder meg til avskårne fra butikken :) kanskje jeg burde prøve ? ha en fortsatt fin kveld!

Helene Orskaug sa...

Så nydelige blomsterbilder hos deg idag! Den fylte Peonen var bare herlig!
Favorittblomst? Nei, det er flere.. får aldri bestemt meg, tror jeg:o)

Ha en fin Torsdag, så snakkes vi før du aner det;o)
Heleneklem

Mom`s garden sa...

Så fint å legge en velkomsthilsen til nye følgere, lurt og kjekt.
Favoritt blomst, velger meg to: peoner og roser.

Klemmer

Underberget sa...

Å, TUSEN TAKK for den hyggelige velkomsthilsenen!! Jeg har ikke vært noe flink til det på mi egen blogg, men skal nå følge ditt gode eksempel:-)
Flotte blomsterbilder du viser, og at solbærene har mye bær lover godt for sensommeren:-)
Ønsker deg en riktig fin dag!