Akkurat nå, i hagen min og langs de stier som jeg ellers ferdes på.

tirsdag 26. april 2011

Et hageliv...

...kan være ganske bedagelig. Som nå når jeg endelig er ferdig med "våronna". Da er det deilig kunne slappe av og bare nyte...

Man vet da å "henrette" seg ;)) Riktig så småkoselig synes jeg det ble med dette lille arvede lampebordet, en godstol samt en bok med tidenes store navn. Så hva passer vel ikke bedre for en hobbygartner enn å lese seg opp på Carl von Linné. Han som satte naturen i system, sies det.

Men så var det den klassiske: Hvor lenge var Adam i paradis? Mens jeg sitter her med min urte-te er det som jeg hører ugresset gro... Skrekk o' gru!

Neste prosjekt må visst bli å ta opp kampen mot løvetann og annet utyske. Men det er mere te igjen i koppen...

Tror nok jeg blir sittende her en stund til jeg.

~♥~

2 kommentarer:

Anne (Moseplassen) sa...

Hei.
Jeg beklager så mye at jeg ikke har fått deg med i listen før nå. Men nå er du inne. Flott at du sa i fra.

Ettersom bloggnavnet ditt allerede er i bruk av noen andre på listen (og en par andre også) så slang jeg på navnet ditt i bloggnavnet slik at dere kan skilles fra hverandre. Dette er muligens grunnen til at jeg ikke har fått lagt deg til før, jeg har ikke sett at din blogg ikke var den jeg allerede hadde.

Ingrid Andrea sa...

Så flott :) takk skal du ha Annne!

Ja litt dumt/lite oppfinnsomt ser jeg nå i ettertid ang mitt valg av bloggnavn, siden det er flere med samme. Men fint at du slang på navnet mitt:)